دوستي با خدا

دوستي با خدا

دوستي با خدا

سنگ صبورتم

بنام دوست

بگو تاخالی بشی بغض نکن عزیز راحت باش اینجا خانه صداقت است قسم میخورم شاید خدا بشنود ولی کسی نمیفهمد خدارا چه دیدی شاید خدا نظر انداخت مشکل حل شد



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت15:24---18 بهمن 1392
واقعا خسته نباشی

محمد
ساعت16:25---9 بهمن 1392
سلام داداش محب خوبی سرحالی
سلام مرسی داداشی دوستت دارم


مهدی
ساعت17:18---1 بهمن 1392
داداش محب ایمیلم رو برات فرستادم .منتظرم

متولد 69 هستم
پاسخ:سلام برادر ما درخدمتیم شما لطف دارید چه کاری از دستم برمیاد درخدمتیم قربان شما


مهدی
ساعت18:06---30 دی 1392
داداش واقعا شرمنده یه سوال دیگه ازت دارم نمی دونم چه کار کنم می شه کمکم کنی.می شه ایمیلت رو بهم بگی تا بهت بگم دستت درد نکنه


امیرحسین قاسمی
ساعت12:19---30 دی 1392
دیگه تو سایت من بیا موضوع بزار داداش جون اگه دوس داری عزیزمنی نمیدونی چقدر دوست دارم عزیزم
پاسخ:داداشی باورکن خیلی دوستتدارم جیگر منی اصلا داره زندگی عوض میشه خوب خوب داداش عکس از خودت بیشتر بزار در مدلهای مختلف فقط خصوصی بزار دوستتدارم داداش جون جون منی


مهدی
ساعت22:26---29 دی 1392
داداش دستت درد نکنه که جواب دادی

یه سوال دیگه دارم ازت داداش اگه خود خدا بخواد که ادم تنها باشه چی؟
پاسخ:سلام داداش خدا هیچ وقت بندگانش را تنها نمیگذارد ولی شما ممکنه خدارا فراموش کنید ولی خدا هرگز--------------فدای داداش


مهدی
ساعت21:50---28 دی 1392
چرا جواب سوالمو ندادی؟


پاسخ:سلام داداش خوبی ببخشید شرمنده ادم هیچ وقت تنها نمیشه چون کسی که خدارو داره قرار نیست تنها باشه با خدا باش خدا هیچ وقت تنهات نمیزاره دورکعت نماز بخون هر وقت گرفتار شدی دورکعت نماز بخون هر وقت چیزی از خدا میخوای میگن هروقت میخوای با خدا صحبت کنی نماز بخون وهروقت میخوای خدا باهات صحبت کنه قران بخون اردتمندم داداش مهدی بازم ببخشید


امیرحسین قاسمی
ساعت17:37---28 دی 1392
به خدا عزیزی قد تموم قطرات بارون و برف دنیا قد تموم چیزا و حتی بیشتر دوست دارم
پاسخ:سلام داداشی خیلی دوستت دارم عزیز دل منی گل منی قربون داداش جون خودم منم خیلی دوستت دارم شما برام خیلی مهمی چرا داداشی توی لوکس بلاگ درست نمیکنب یکار کن من بایک حرکت تو نظری که دادای وارد بشم داداش دیگه دارم خیلی اذیت میشم صبرم اندازه ای داره فدات شم


امیرحسین قاسمی
ساعت14:52---28 دی 1392
محب دوست داری منا ازیت کنی پس چرا زنگ نمیزنی از دلتنگی مردم
پاسخ:سلام داداشی فکر میکنی دل من برات تنگ نشد منم دلم برات تنگشد ولی شما ادرس و اشتباهی نوشتی هرکاری میکنم وارد نمیشه دوستتدارم


مهدی
ساعت21:46---24 دی 1392
سلام داداش محب

یه سوال دارم ازت


پاسخ:سلام داداش در خدمتیم اردتمند


امیرحسین قاسمی
ساعت16:32---24 دی 1392
خیلی بی معرفتی چرا زنگ نزدی دلم برات تنگ شده
پاسخ:سلام داداش من بی معرفت نیستم من ارادت دارم وحرفی که زدم تا اخرش پاش هستم ولی شما یک دفعه رفتی معلوم نیست کجایی؟قرار بود وبلاگ بسازی داداش وبلاگ بساز ادرسش رو برام بفرست البته خصوصی بفرست با هم اونجا صحبت میکنیم از من ناراحت نباش به قولت عمل کن منم روی قولم هستم دوستت دارم داداش مامانت از مکه آمد؟انشااله قسمت شما بشه دوستت دارم منتظرتم داداشی شما برام عزیزی عکسهاتم تو وبلاگ بزار قربونت منتظرم


samyar_SMR
ساعت23:41---12 دی 1392
شلام داداش محب جون جون جون

خوبی داداش

نوشتی بکو بغضت خالی بشه

منم میگم بغضمو خالی کنم

دوستت دارم همین
پاسخ:فدات بشم سلام عزیزم ممنونم که هستی شما هم جون منی عزیزی گلی قربونت داداشی


شاهین
ساعت18:51---10 دی 1392
از خدا می خوام که نگاه مهربونش سایه زندگیت باشه تا آفتاب دنیا اذیتت نکنه!
پاسخ:سلام عزیز ممنونم خدا خیرت بده منم از خدا میخوام از شما بگیره آنچه را که خدارا از شما میگیره........ارادتمندم


Afsaneh
ساعت23:41---2 دی 1392
میشه بگم چه جمله ای اقا محب
پاسخ:مطالبی که برات نوشتم عزیز


Afsaneh
ساعت23:26---2 دی 1392
چی بگم خالی بشم من خالیه خالی ام

اما برام دعا کن که امتحان هارو خوب بدم چون برام خیلی مهمه
پاسخ:سلام عزیز مطمعن باش امتحانات رو خوب به پایان میبری موفق باشی


بهناز
ساعت9:22---2 دی 1392
با خريد 50 عدد شارژ، يک قالب اختصاصي رايگان وبلاگ از ما هديه بگيريد.
best-charge.ir
bestdesigner.ir


fateme
ساعت9:14---2 دی 1392
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنی
پاسخ:سلام سرزدم کجایی؟جواب نمیدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محب ׀ تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگم خوش اومديد اميدوارم بتوانيم روز هاي خوبي رو در كنار همديگر داشته باشيم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohebdarya.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM